reklama

Tá druhá ..

..A ja som sa do neho zaľúbila , tak ako keď človek zaspáva ..pomaly,pomaličky a potom ..úplne !!.. Na túto etapu svojho života nie som teda veľmi hrdá ,ale ako to už u mňa býva zvykom vždy si potrebujem svoj nie celkom nudný život niečím skomplikovať. V prvom rade to bude tým ,že som žena... A potom tým,že som strašne najivná žena. No a nakoniec aby toho nebolo málo , strašne rada nosím ružové okuliare..

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu


Bez vetra sa ani lístok na strome však nepohne , takže moja skúsenosť ktorú vám teraz opíšem nebola tak celkom len mojou chybou. Mi ženy sme krehké stvorenia , potrebujem lásku , oporu , milujúceho človeka ktorí nás vždy podrží , poradí ale aj pribrzdí keď je treba . Neviem , však prečo práve ja vždy hľadám oporu v mužoch , a zrovna v tých ktorý mi namiesto slasti prinášajú len strasti . Začať si zo zadaným mužom , nikdy v živote !! .. to som si navrávala kým som nestretla jeho. Však taký chlap čo dokáže podviesť svoju priateľku či nebodaj manželku , je len obyčajný chudák ktorí nevie milovať a byť verný , kde mám istotu že aj ku mne sa tak raz nezachová .. Neviem prečo som na to zabudla , prečo sa mi tieto slová nevinorli z hlavy v ten moment ako ma prvý krát pobozkal . Ale stalo sa ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bola som to ja , tá ktorá si ho všimla ako prvá , ktorá mala motýliky v brušku keď sa naše pohľady prvý raz stretli celkom nevine na zastávke autobusu . Bol to presne môj typ , chlapec tmavý , s hnedými očami , plné pery , dobre stavaný .. a ten zadok .. ach bože ten jeho zadok ! .. Ja však ale dievča celkom nevýrazne , bledá blondínka , s modrými očami v botaskách vyšúchaných rifliach a vyťahanom tričku .. nič extra , žiadna sláva , nečudo že si ma ani nevšimol ... Takto to šlo zopár dní, týždnov, mesiacov ... až kým som si jeden večer nepovedala však za pokus nič nedám .. problém však nastal v tom že hoc som chlapcov výzor mala naštudovaný dopodrobna , o jeho mene som nemala ani páru .. Rozhodila som teda svoje siete a po pár minútach som vyťukávala jeho iniciály do vyhľadávača na Facebooku .. VĎAKA MARCOVI ZUCKERBERGOVI .. (veľmi si mi to uľachčil )... Strohé AHOj..a smajlík ako bonus ... čakám na odpoveď , chvíľa dlhá ako týždeň pred výplatou ..však priniesla rovnakú odpoveď ktorá sa do pár minú nato zmenila na bujarú debatu , plnú otázok a odpovedí,komplimentov , žmurkajúcich smajlíkoch , a dvojzmyselných narážok, kým som sa nedozvedela fakt ...je zadaný . 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Má šestnásť , .. len šestnásť povedala som si , to nie je láska , .. nemôže ho milovať , a určite nemiluje ani on ju , keď bez problémov flirtuje aj keď len cez Chat .. Tomu chlapcovi niečo chýba , asi žena .. Znie to trochu trúfalo , ale predsa len ja už nie som násťročná . Nečakala som to , ale po troch dňoch sme si dali stretko . Také celkom nezáväzné , len sa vidieť , pokecať , však nič zlé tím nerobíme , nemusím mať výčitky svedomia ..hoc , dobre sme vedeli obaja že porušujeme pravidlá , hlavne tie morálne .. Večer plný smiechu , a napätie medzi nami sme zavŕšili v neskorých nočných hodinách , ešte chvíľka strávená na chate , o tom ako nám bolo spolu fájn , ako sme si sadli a ako jeden druhému vrúcne ďakujem za ten čas strávený spolu. ,,A kedy sa uvidíme znovu ´´? .. ,,Hmm čo tak zajtra ´´ ?? .. To bola moja prvá chyba !! .. žiadne znovu nemalo byť , hlavne nie hneď , ale odolať mu bola pre mňa nepredstaviteľné .. Nevedela som sa dočkať , kedy mu budem moc znovu hľadieť do očí , cítiť jeho prenikavý parfém , a občas sa ho len letmo dotknúť .. To napätie na druhý deň sa medzi nami dalo krájať , cítila som že ma chce , a on vedel že aj ja chcem jeho .. ležali sme vedľa seba na gauči , v telke bežali záverečné titulky z filmu .. a ja som len čakala , dúfajúc že už konečne prelomí tú hranicu . Jeho pery boli sladké , a horúce , spaľovali ma až dovnútra , bol to len malí letmí bozk , no narobil vo mne veľkú šarapatu .. nemohla som si odpustiť otázku .. ,,Prečo si to urobil ´´ ?? .. ,, Je mi s tebou dobre .. A ja chcem byť s tým s ktorým mi dobre je ´´ . Buď som bola stále ešte omámená tým bozkom ako by ma niekto ovalil lopatou , alebo sa mi niekde vyparil rozum ešte počas toho predchádzajúceho večera .. Ale touto vetou , som defakto nepochopila jednu dôležitú vec .. To že mu je so mnou dobre , a chce byť so mnou , neznamená že mu s jeho priateľkou dobre nie je a že už s ňou nechce byť . 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V ten večer som sa stala tou , tou druhou , ..pár týždnou mi to ešte trvalo kým som pochopila že to dievča neopustí , aj keď som si celí čas nahovárala že to chce len čas , spoznať sa bližšie , prísť na to že to nie je len úlet .. že mu dám viac než ona . Aj to ma časom prešlo .. Náš vzťah sa rapídne menil .. na začiatku sme sa objímali bozkávali každú chvíľku zaspávali vedľa seba v objatí , ..neskôr sme si už city začali prejavovať len pred sexom počas sexu a ešte chvíľku potom.. Nebudem klamať ! Bolelo to ... Bolelo to veľmi , keď máte pocit že niekoho máte a zrazu sa vám začne strácať .. Keď už neviete čo si dovoliť smite a čo nie .. snívate , dúfate ale realita vám to rúca ako domček z kariet.. Napriek tomu veštkému , trávil so mnou kopec času , venoval sa mi , dokonca som si bola viac než istá že sa mi dostáva omnoho viac pozornosti ako jej . Nechcel ma trápiť , vedel že mi to nie je jedno ,že žiarlim ..keď zvonil mobil , či pípala správa .. čo najskôr ju odbil aby bol potom už len môj .. No napriek tomu som vedela že to tak nikdy nebude ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bol totiž pre mňa nedostupný , hoc ako muža do postele či kamaráta som ho mala istého .. chcela som viac , nedokázala som sa zmieriť s tým že som len druhá v poradí .. Alebo že som len tá ktorá vyplní jeho čas ,... Nedostupný muži nás ženy priťahujú viac než tí ostatný .. Asi ako topánky ktoré sú už v našej veľkosti vypredané ..Bohužiaľ , moja túžba po ňom ostala len túžbou .. s ktorou som sa musela aj ta časom rozlúčiť , nie je totiž možné milovať niečo čo nemáte .. alebo cez lásku ignorovať bolesť .. časom vás to aj tak zlomí , poutierate si slzy narovnáte chrbtovú kosť a pôjdete ďalej .. a budete dúfať že viac už do tej jamy levovej nespadnete ...

Lenka Kahabková

Lenka Kahabková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Písanie je moja vášeň je to prostredok ktorým vyjadrujem svoje JA . Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu